شهری

مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد

۲۰ درصد دانش‌آموزان استان در‌ « شاد» ‌نیستند

کد خبر : 37811

مدیرکل آموزش و پرورش استان از عضو نبودن ۲۷۴ هزار دانش‌آموز استان در شبکه سراسری شاد خبر داد و این تعداد را معادل ۲۰ درصد کل دانش آموزان استان اعلام کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، خدابنده گفت: این استان دارای یک میلیون و ۳۳۱ هزار دانش آموز است که نام آنان در سامانه ملی سناد ثبت شده است. وی افزود: از این تعداد هویت یک میلیون و ۵۷ هزار دانش آموز در شبکه ملی «شاد» احراز شده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: از میان دانش آموزان احراز هویت شده استان در شبکه شاد به طور میانگین حدود ۹۱۰ هزار نفر پیگیر آموزش‌های مجازی هستند و بقیه به علل مختلف حضور مستمر در این شبکه ندارند.

وی گفت: در تعامل با صدا و سیما برای این گروه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه محتوای آموزشی پخش می‌شود و از این طریق زیرپوشش آموزش از راه دور هستند. خدابنده افزود: تعدادی درسنامه و خودآموز دروس نیز تدوین و در میان این گروه از دانش آموزان توزیع شده که ویژه دانش آموزان ابتدایی است. وی اظهار کرد: چهار سری درسنامه با عنوان قاصدک یک تا چهار بین دانش آموزان دیگر مقاطع توزیع و امکان دانلود متن این درسنامه ها نیز برای همه فراهم شده است تا به این ترتیب خلأ موجود پر شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن