شهری

جانمایی ۵۴ المان‌ نوروزی در میادین و معابر منطقه ۶

کد خبر : 51677

شهردار منطقه شش از جانمایی ۵۴ المان‌ نوروزی با موضوعات هنری به منظور طراوت بخشی به محیط شهری خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش ، کاظم یزدان مهر با بیان این مطلب گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری، جانمایی المان های نوروزی و نورپردازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به نصب ۵۴ المان حجمی در میادین و معابر گفت: این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری است.

یزدان مهر ادامه داد: در حال حاضر المان‌هایی از جمله قاب عکاسی، انگشتر گل، بچه های باغبان، کوره های آبریز، جورچین، عمو گل فروش، بازی موش ها و… در بوستان های رز، اردیبهشت، رجا، نصرت، مینا، میدان های عدالت، گوهرشاد و ۱۷ شهریور و بلوارهای حر، شهید رستمی، مصلی و ورودی شهرک شهید بهشتی نصب شده است.

شهردار منطقه شش با اشاره به اقدامات اجرایی در زیباسازی میادین اصلی منطقه گفت: نصب ریسه های نوری در معابر و میادین این منطقه و اهتزاز پرچم های رنگی با هدف آراستگی و زیباسازی شهری از دیگر اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار است.

وی ادامه داد: بوستان اردیبهشت به عنوان یکی از بوستان های محوری منطقه شش، روزانه میزبان تعداد زیادی از ساکنین شهرک شهید رجایی است که به همین منظور در راستای ایجاد فضایی زیبا برای شهروندان علاوه بر کاشت گل های بهاری، ۱۱ المان بهارانه در این بوستان جانمایی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن