اجتماعیاسلاید شوشهری

مجتبی جاودانی رئیس هیات دوچرخه سواری مشهد خبر داد:

قصر مهرگان حامی ورزش دوچرخه سواری کشور به عنوان یکی از خیرین ورزشی معرفی گردید

کد خبر : 48744

شرکت مجتمع پذیرایی قصر مهرگان شاندیز در راستای مسئولیت اجتماعی و شناسایی استعدادهای ورزش دوچرخه سواری سال هاست به عنوان یکی از حامیان شاخص ورزش کشور مطرح می باشد.

به گزارش صبح مشهد، سید مجتبی جاودانی رئیس هیات دوچرخه سواری مشهد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هفته گذشته به مناسبت گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریورماه، با حمایت مجموعه خوشنام قصر مهرگان، رقابت های دوچرخه سواری  در  ۲ کلاس کورسی و کوهستان و رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار و  حدودا ۱۰۰ دوچرخه‌سوار از اقصی نقاط ایران شامل تبریز، تهران، یزد و … حضور داشتند.

وی افزود: پس از رقابت ها خوشبختانه جناب آقای مجتبی نصیری مدیر محترم مجموعه مهرگان با اظهار رضایت از مسابقه، آمادگی کامل خود را برای برگزاری مراحل دیگر مسابقات دوچرخه سواری قصر مهرگان را به هیات دوچرخه سواری اعلام نمودند.

رئیس هیات دوچرخه سواری مشهد ادامه داد: جناب نصیری اعلام کردند در کنار رشته دوچرخه سواری خواهم بود چرا که وقتی نشاط و انگیزه بالای دوچرخه سواران را در روز مسابقه و همچنین تلاش مضاعف کادر اجرایی هیات را از روزهای قبل و حتی شب قبل از این رویداد با چشمان خود دیدم برخود واجب دانستم به اندازه توانم در تداوم برگزاری این گونه مسابقات که تجلی  امر به معروف و توصیه به خوبی هاست، همه تلاش خود را مبذول نمایم.

جاودانی در پایان گفتگو، قصر مهرگان را حامی  ورزش دوچرخه سواری کشور و به عنوان یکی از خیرین ورزشی استان معرفی نمود.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن