اخبار مهم

۲ محموله بزرگ گوشت مرغ قاچاق در گذرگاه زمینی دوغارون توقیف شد

کد خبر : 39140

 ۲ محموله بزرگ گوشت مرغ منجمد قاچاق طی هفته جاری حین خروج از کشور از گذرگاه رسمی زمینی دوغارون توسط نیروهای فعال در ایکس ری کامیونی گمرک دوغارون، از خودروهای عبوری کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح مشهد، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۲ محموله مرغ منجمد قاچاق به وزن ۳۵ تن از سمت استانهای شمالی کشور برای خروج به سمت افغانستان بارگیری شده بود.

محمد کریمی افزود: کارشناسان ارزش این میزان کشفیات را افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: مرغهای منجمد کشف شده با هماهنگی مقامات قضایی و با نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد با نرخ مصوب در اختیار واحدهای صنفی منتخب تایباد برای عرضه در بین شهروندان این شهرستان قرار گرفت.

کریمی از شهروندان تایباد خواست هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع اقلام اساسی خارج از شبکه را که به اقتصاد مردم ضرر می رساند به دستگاههای متولی گزارش دهند.

وی ادامه داد: مصرف‌کنندگانی که در مورد قیمت و نحوه توزیع گوشت مرغ شکایتی دارند می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۳۹ کیلومتری جنوب شرق مشهد و مرز دوغارون در فاصله ۱۸ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن