اسلاید شوشهری

۵۰۰ نانوایی در مشهد همزمان با دهه پایانی صفر به صورت ویژه فعالیت می‌کنند

کد خبر : 48697

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ واحد نانوایی جهت تامین نان زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر به صورت فوق‌العاده در مشهد فعالیت دارند.

وحیدرضا فریدونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر با توجه به حضور انبوهی از مشتاقان ائمه معصومین (ع) در مشهدالرضا، بیش از ۵۰۰ واحد نانوایی مستقر در رینگ اطراف حرم رضوی و مسیرهای منتهی به شهر و نیز کمپ‌های استقرار زائران به بصورت فوق العاده نان پخت می‌کنند.

وی بیان کرد: در این ایام جهت تامین نان و تسهیل در امر خدمت رسانی به زائران و مجاوران، آرد مورد نیاز این واحدهای نانوایی به صورت فوق العاده اختصاص داده شده است.

فریدونی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از زائران با پای پیاده به مشهد مقدس مشرف خواهند شد و مواکب در مبادی ورودی شهر و جاده‌ها مشغول به خدمت رسانی خواهند بود، تهمیدات لازم جهت تامین آرد برای تولید نان این مواکب بین راهی منتهی به مشهد نیز اندیشیده شده است که هیات‌های مذهبی و موکب‌داران برای تهیه نان در این ایام می‌توانند به شورای هیات مذهبی مراجعه کنند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: اختصاص سهمیه ویژه آرد به واحدهای پخت نان صنعتی جهت تامین و توزیع نان کیوسکهای فروش نان اطراف حرم مطهر و فروشگاه‌های مرتبط از دیگر اقدامات اندیشیده شده همگام با روزهای پایانی ماه صفر در مشهد و استان خراسان رضوی می باشد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ شئونات و تکریم زائران توسط واحدهای نانوایی افزود: تمامی واحدهای پخت نان در این ایام، وظیفه دارند با توجه به محدودیت‌های ترافیکی نسبت به خرید به موقع آرد مورد نیاز خود اقدام کنند.

فریدونی تامین و حمل به موقع گندم مورد نیاز کارخانجات آرد استان را بخش دیگری از تمهیدات اندیشیده شده همگام با روزهای پایانی ماه صفر در خراسان رضوی و مشهد عنوان کرد و گفت: گندم مورد نیاز کارخانجات آرد نیز جهت تامین ذخیره آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی تامین و ارسال شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن