اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در جشنواره بین‌المللی گوآنجو تقدیر می‌شود

کد خبر : 7881

مشاور شهردار در امور جوانان از انتخاب گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در لیست ۳۰ طرح قابل تقدیر جشنواره بین‌المللی گوآنجو خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، هادی قاسم‌پور به پذیرفته شدن طرح گروه مشاوران جوان در ۳۰ طرح قابل تقدیر جشنواره بین‌المللی گوآنجو اشاره کرد و گفت: هیات داوران این جشنواره ۳۰ طرح برجسته و قابل تقدیر را از بین ۳۰۰ طرح دریافت شده از ۱۳۱ شهر جهان، انتخاب کرده‌اند.

وی طرح گروه مشاوران جوان از شهرداری مشهد را در بین ۳۰ طرح قابل تقدیر برگزیده شده دانست و تصریح کرد: مقرر گردیده پوستر و اطلاعات مشاوران جوان در غرفه ویژه طرح‌های برتر جهانی در محل جشنواره توسط برگزارکنندگان ارایه گردد.

قاسم‌پور در ادامه بیان کرد: طرح گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در محور مشارکت علمی و اجتماعی جوانان در عرصه مدیریت شهری برای جشنواره ارسال گردید.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ پروژه از شهرداری مشهد به جشنواره گوآنجو ارسال گردید؛ افزود: به منظور معرفی فعالیت‌های شهرداری مشهد، بیش از ۲۰ پروژه به جشنواره ارایه گردید که از این میان طرح گروه مشاوران جوان در فهرست ۳۰ طرح برجسته قابل تقدیر انتخاب شد.

قاسم‌پور اظهار کرد: نوآورانه بودن، اثربخشی، تکرار، انتقال و اهمیت از معیارهای اصلی انتخاب طرح در جشنواره گوآنجو است و از بین شهرهای ایرانی شرکت کننده در این جشنواره فقط طرح ارسالی از سوی شهرداری مشهد با عنوان “گروه مشاوران جوان” توانست در فهرست پروژه‌های قابل ستایش و تقدیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره دو سالانه به رسمیت شناختن نوآوری‌ها در بهبود پایداری اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در شهرها، مناطق و همچنین پیشرفت رفاه و کیفیت زندگی شهروندان می‌باشد که باعث تشویق در سیاست عمومی پروژه‌ها، مدل‌ها و فعالیت‌های کسب و کار می‌شود.

مشاور شهردار در امور جوانان اذعان کرد: جایزه گوآنجو به وسیله یوسی‌ال‌جی و انجمن جهانی کلان‌شهرهای جهان و شهر گوآنجو مورد حمایت قرار گرفته است.

گفتنی است: یو.سی.ال.جی نماینده و مدافع منافع حکومت‌های محلی در صحنه جهانی است. مقر اصلی این سازمان در بارسلون اسپانیا قرار دارد.

برندگان جایزه گوآنجو برای حضور در رویدادهای اجتماعی مثل کنفرانس بین المللی گوآنجو که یک نمایشگاه و مراسم اهدای جایزه می‌باشد دعوت می‌شوند.

شایان ذکر است: سومین جشنواره بین‌المللی نوآوری‌های شهری گوآنجو آذر آتی مصادف با دسامبر ۲۰۱۶ میلادی با حضور طرحهای منتخب شهری از سراسر جهان در شهر گوآنجوی چین برگزار خواهد شد.

روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن