اجتماعیستون اصلی

ضعف دستگاه های اجرایی در کمک به محرومان/ گروه‌های جهادی مستندسازی از فعالیت ها ارائه دهند

کد خبر : 11362

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه شاهد ضعف دستگاه‌های اجرایی در کمک به محرومان هستیم، گفت: گروه‌های جهادی مستندسازی از فعالیت‌هایشان انجام دهند.

به گزارش صبح مشهد، عباس محمدیان پیش از ظهر امروز در همایش رسم هجرت در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار داشت: برنامه‌ای که امروز آغاز شده برنامه‌ای از جنس انقلاب و دغدغه رهبر انقلاب است و بسیج رسانه نیز در این عرصه همگام با سایر بسیجیان در حال فعالیت است و اهمیت رسانه به این دلیل است که دشمن از ظرفیت رسانه مطلع بوده و برای هجمه‌های فرهنگی خود از بستر رسانه استفاده می‌کند اما متاسفانه از سال ۷۹ که رسانه پررنگ تر شده از آن غافل بوده‌ایم و در حال حاضر باید حداکثر تلاش خود را در این عرصه انجام دهیم.

رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه نسل امروز، نسل انقلاب و فناوری است، عنوان کرد: بسیج رسانه قصد دارد زحمات جهادگران را نشان دهد. بسیج سازندگی خراسان رضوی به اندازه یک دولت فعالیت انجام داده و لازم است با انعکاس این فعالیت‌ها دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام کنیم.

وی افزود: اقدامات بسیج سازندگی اگر به کمک رسانه و خبرنگاران دیده شود سبب بیداری مسئولان می‌شود و به قدرت بسیج سازندگی پی می‌برند.

محمدیان با بیان اینکه کارآیی بسیج را مردم تعیین می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد ضعف دستگاه‌های اجرایی در کمک به محرومان هستیم و در این حیطه باید آتش به اختیار عمل کنیم و لازم است کارهای بسیج تیتر اول رسانه‌های کشور باشد چون دشمن با بسیج و تفکر بسیجی مشکل دارد و لازم است هر گروه جهادی مستندسازی از کارهای خود انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی تصریح کرد: نخستین جشنواره کشوری اقدامات بسیج به دبیری بسیج رسانه برگزار می‌شود و دستورالعمل اجرایی قرار است ابلاغ شود تا به عنوان پیوست رسانه‌ای در دستور کار قرار گیرد و این جشنواره عظیم کشوری با محوریت مشهد و استان خراسان رضوی است تا موفقیت‌های بسیج و سپاه را نشان دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن