اخبار مهم

پسر شیاد دختر ساده را طعمه هوسرانی خود قرار داد!

کد خبر : 38173

بعد از مدت ها کار و تلاش، یک روز تعطیل با دوست دوران دانشجویی ام تصمیم گرفتیم به رستورانی در منطقه ییلاقی طرقبه در نزدیکی مشهد برویم و چند ساعتی فارغ از هیاهوی شهر، حال و هوایی عوض کنیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا من و «مهین» یک خودرو سواری پراید را به طور دربست کرایه کردیم و وقتی به مقصد رسیدیم راننده خودرو مبلغی نصف کرایه واقعی را از ما گرفت و گفت: من در همین نزدیکی مسافرکشی می کنم، این شماره تلفن همراه مرا داشته باشید و اگر خواستید زمان برگشت تماس بگیرید تا در خدمتتان باشم. دختر جوان در دایره اجتماعی کلانتری نجفی مشهد افزود: ساعت حدود ۱۰ شب بود که من با شماره تلفن همراه راننده پراید تماس گرفتم و او بلافاصله خودش را مقابل رستوران رساند و ما به سمت مشهد حرکت کردیم. در طول مسیر هیچ حرکت مشکوکی از این مرد جوان ندیدیم و او ما را به مقصد موردنظر رساند. دو روز از این ماجرا گذشت و راننده جوان برایم پیامک عاشقانه ای فرستاد و ادعا کرد که مجرد است و از تنهایی رنج می برد. روزهای اول نسبت به این پیامک ها بی تفاوت بودم اما او با دروغ پردازی هایش مرا تحت تاثیر قرار داد و تصور می کردم کسی که بنا به گفته های خودش تمام خانواده اش را در حادثه رانندگی از دست داده نیازمند محبت واقعی است و با این افکار احمقانه به او جواب دادم و کم کم علاقه ای بین ما به وجود آمد. دختر جوان افزود: مرد جوان در مدت کوتاهی آن قدر مرا به خودش وابسته کرد که فکر می کردم بدون او زندگی برایم غیرممکن است. اما افسوس که غافل بودم و چشم هایم را به روی واقعیت های زندگی بسته بودم. چرا که پس از یک سال رابطه مخفیانه متوجه شدم او زن و یک بچه دارد و سرم کلاه گذاشته است.

با روشن شدن این واقعیت خودم را عقب کشیدم و گفتم نمی خواهم با زندگی یک نفر دیگر بازی کنم ولی او مدارکی رو کرد که با دیدن آن ها شاخ در می آوردم. کیوان تهدیدم می کند که اگر به خواسته پلیدش تن ندهم این مدارک را برای پدر و مادرم ارسال می کند و … او خوب می داند که پدرم بیماری قلبی دارد و کوچک ترین استرس و نگرانی ممکن است به مرگش منجر شود برای همین هم نقطه ضعف از من گرفته است. دختر جوان آهی کشید و افزود: کاش مشکل به همین جا ختم می شد چون الان مدتی است که کیوان پای عموی پولدارش را نیز به وسط کشیده است و اصرار دارد که از او با حیله و نیرنگ اخاذی کنیم و … واقعا خسته شده ام و نمی دانم چرا به این راحتی فریب گفته های دروغین مردی هوسران و فاسد را خوردم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن