نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: اگر قبل از رونمایی لوگو از نخبگان، فرهیختگان و متخصصان هنر نظر خواهی می شد؛ یقینا لوگوی بهتری انتخاب می شد.
محمد آصفی یزدی در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد، درخصوص ورود مدیریت شهری در فراخوان مجدد لوگوی مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: هر عملی که می خواهد صورت گیرد باید فرایند اداری خود را طی کند و این را باید در نظر گرفت که آیا این فرایند قابل برگشت است؟
وی عنوان کرد: متاسفانه در مشهد اعتراض به نتایج باب شده و در هر مسابقه ای تقاضای تجدید نظر دارند در صورتی که این اعتراضات اصلا در شان مشهد نیست.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: اگر قبل از رونمایی لوگو از نخبگان، فرهیختگان و متخصصان هنر، نظر خواهی می شد؛ یقینا لوگوی بهتری انتخاب می شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لوگو مشهد ۲۰۱۷ یک نماد بین المللی است؛ برای انتخاب لوگو بعد از نظر داوران باید از نظر هنرمندان نیز استفاده می شد که در نهایت منجر به انتخاب لوگوی خوبی می شد.
آصفی نظر داوران در خصوص انتخاب لوگو مشهد ۲۰۱۷ را محترم دانست و گفت: حوزه هنر حوزه متنوعی است که بالطبع سلیقه ها در انتخاب متنوع می شود.