شهریورزشی

برگزاری مسابقات استعدادیابی دوچرخه سواری در مشهد

کد خبر : 52027

با توجه به ضرورت نگاه به بخش استعدادیابی در ورزش بویژه دوچرخه سواری که متاسفانه از نظر پشتوانه سازی دوچرخه سواری از دید گاه های مختلف طی چند سال اخیر عقب ماندگی زیادی داریم، کمیته استعدادیابی هیات دوچرخه سواری برنامه ریزی اولین مسابقات استعدادیابی را در برنامه خود قرار داده است.

به گزارش صبح مشهد، رئیس هیات دوچرخه سواری مشهد روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این برنامه ریزی مسابقات مهارتی و استعدادیابی در چند مرحله مد نظر قرار گرفته است تا ضمن ایجاد فضای رقابت بستری برای وصل شدن دوچرخه سواران مستعد به هیات دوچرخه سواری فراهم گردد.

سید مجتبی جاودانی ادامه داد، همچنین تفاهمنامه ای با کانون فرهنگی هنری مساجد منعقد گردیده تا در سال ۱۴۰٢ شاهد برگزاری لیگ دوچرخه سواری کانونهای فرهنگی هنری مساجد برای اولین بار در کشور را در استان خراسان رضوی و مشهد باشیم .

نایب رئیس هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی با تاکید بر این که ترویج و حمایت از دوچرخه سواری که در عین حالی که یک رشته ورزشی میباشد،  رشته ای است که از منظرهای مختلف میتواند برای مسئولین شهری حائز اهمیت باشد.

جاودانی گفت: در این مسیر نیاز به مساعدت و همراهی همه مسئولان شهری میباشد که الحمد لله اکثریت مدیران شهری در این مسیر هیات دوچرخه سواری را همراهی میکنند.

وی در پایان گفت: لازم است از مساعدت و همراهی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به ویژه معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن