استانیاقتصادیستون اصلی

بهره‌برداری از هجدهمین بازار میوه و تره‌بار «شهرما»

کد خبر : 10931

تا پایان شهریور ماه سال جاری، هجدهمین بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در بلوار شهید ستاری آماده ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: در حال حاضر ۱۷ بازار میوه و تره‌بار با سازه سبک و پراکنش مناسب در سطح شهر فعال هستند که با احداث بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در منطقه ۱۱، تعداد این بازار ها به عدد ۱۸ خواهد رسید.
وی در ادامه با اشاره به تاثیر بازارهای شهرداری در مناطق مختلف سطح شهر افزود: یکی از اهداف احداث بازارهای میوه و تره‌بار با سازه موقت به عنوان مسکن و تسهیل کننده در ارائه خدمات و همچنین دسترسی شهروندان در تمام مناطق شهری به خدمات شهرداری است.
محبی تصریح کرد: در همین راستا، هجدهمین بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در بلوار شهید ستاری، نبش شهید ستاری ۲۸ در زمینی به مساحت ۲۴۰ مترمربع به زودی آغاز خواهد شد و تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان در پایان خاطر نشان کرد: در صورت واگذاری یا اختصاص زمین مناسب از سوی شهرداری‌های مناطق، بازارهای میوه و تره‌بار امکان توسعه به صورت فروشگاه‌های «شهرما» به صورت دائم خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن