اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

ثبت‌نام ۳۰ هزار متقاضی شرکت در اعتکاف حرم رضوی/ مهلت ثبت‌نام تا ۶ دی ماه

کد خبر : 50173

ثبت‌نام برای شرکت در مراسم اعتکاف ماه رجب در مساجد حرم مطهر رضوی با استقبال گسترده‌ همراه بوده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر درخواست خود را ثبت‌ کرده‌اند.

به گزارش صبح مشهد، همانند سال‌های گذشته، به همت آستان قدس رضوی مراسم اعتکاف روزهای ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب، مصادف با ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه در مساجد حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم اعتکاف امسال در مسجد گوهرشاد، مسجد صدیقی‌ها و مسجد ملاهاشم برگزار می‌شود و ظرفیت ۲۲۰۰ نفر برای میزبانی از معتکفین در نظر گرفته شده است.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: از آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف تاکنون، بیش از ۳۰ هزار نفر از طریق سایت اعتکاف و سامانه پیامکی ثبت نام کرده‌اند و با توجه به استقبال صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود تعداد متقاضیان افزایش بیشتری نیز داشته باشد.

انتخاب ۲۲۰۰ معتکف به قید قرعه

محمد توکلی افزود: با توجه به محدود بودن ظرفیت مساجد، از بین این افراد حدود ۲۲۰۰ نفر به قید قرعه برای شرکت در این مراسم معنوی انتخاب خواهند شد.

آغاز مراسم از ۱۵ بهمن

توکلی تصریح کرد: اعتکاف رجبیه امسال از ۱۵ بهمن ماه به مدت ۳ روز در مسجد جامع گوهرشاد و مسجد صدیقی‌ها و مسجد ملاهاشم برگزار خواهد شد و از معتکفین با ارائه خدمات مختلف فرهنگی و مذهبی میزبانی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، علاقمندان تا ۶ دی ماه فرصت دارند از طریق سایت اعتکاف به آدرس ETEKAF.RAZAVI.IR و یا با ارسال عدد ۸ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۴۸۰۳۰ ثبت نام کنند. شایان ذکر است فهرست منتخبان شرکت در مراسم اعتکاف که به قید قرعه انتخاب می‌شوند، ۱۳ دی ماه از طریق سایت اعتکاف و با ارسال پیامک اعلام می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن