اسلاید شوشهری

هوای خراسان رضوی گرم می‌شود

کد خبر : 51411

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوا در استان روند افزایشی دارد به گونه ای که پیش بینی می‌شود دمای هوای روزانه شهر مشهد مقدس نسبت به روز گذشته ۲ درجه افزایش یابد.

به گزارش صبح مشهد، آذر رضایی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هم اکنون آسمان در اکثر نقاط استان خراسان رضوی صاف است و پدیده جوی خاصی از ایستگاه‌های هواشناسی گزارش نشده و وضعیت جوی استان خراسان رضوی به نسبت پایدار است.

وی ادامه داد: از فردا اما با عبور امواج ضعیف، ابرناکی در برخی از نقاط خراسان رضوی افزایش می‌یابد که پیش بینی می‌شود در نیمه جنوبی استان به ویژه مناطق همجوار با استان خراسان جنوبی نیز بارش‌های رگباری پراکنده رخ دهد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز جمعه هفته جاری شدت وزش باد در برخی نقاط استان افزایش می‌یابد.

رضایی پور افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین یک تا ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد با افزایش ۲ درجه‌ای به ۱۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد نیز با افزایش سه درجه ای به چهار درجه سلسیوس می‌رسد.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای منفی پنج درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ سبزوار با ۳۲ کیلومتر در ساعت بوده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن