شهری

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد تاکید کرد:

مشهد شهر پیشرو و موفق درحوزه فضای سبز ونظافت شهری کشور

کد خبر : 58611

عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت : نگاه راهبردی و بلند مدت در حوزه فضای سبز ، تامین و افزایش سرانه فضای سبز را در دستور کار شورای ششم شهر مشهد قرار داده ایم‌.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد “حسین حسامی ” با اشاره به آن که در حوزه فضای سبز شهر مشهد اتفاقات خوبی افتاده است که این شهر را از دیگر کلانشهرهای کشور مجزا می‌کند، اظهار داشت: سیاست گذاری در کمیسیون خدمات شهری و همچنین در شورای اسلامی شهر بسیار مطلوبست و مشهد شهر پیشرو و موفق در حوزه فضای سبز و نظافت شهری است .

وی یادآور شد: اقدامات بسیار منحصر به فردی در این حوزه انجام شده است که به عنوان مثال تامین پساب فضای سبز مشهد برای ۲۵ سال آینده صورت گرفته است و همچنین در بحث تصفیه خانه‌ها نیز مصوباتی انجام شده است تا با انتقال پساب فضاهای مختلف و سیستم‌های انتقال پساب برای تمام سطح شهر مشهد این انتقال انجام شود که یکی دیگر از فعالیت های این دوره شورای اسلامی شهرمان می باشد.

حسامی تاکید کرد : به نظر من نگاه راهبردی و بسیار خوب در شورا وجوددارد و همچنین شهرداری نسبت به سرزنده بودن شهر مشهد مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود زیرا مشهد شهری مذهبی است که متعلق به امام رضا(ع)وزائرین و مجاورین است.

عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت:
همزمان شدن دهه کرامت و نمایشگاه بین المللی گل و گیاه را به فال نیک می گیریم واین نمایشگاه را عیدی مدیریت شهری دراین ایام مبارک برای شهروندان مشهدی میدانیم.

وی اضافه کرد:نمایشگاه امسال از سطح کیفی و کمی بسیار خوبی برخوردار است که جا دارد از تلاش مسئولان نمایشگاه بین المللی، حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری ،سازمان پارک ها وهمه عوامل برپایی موفق این نمایشگاه تشکر ویژه داشته باشم.
حسامی تصریح کرد : وجود چند نکته باعث تمایز نمایشگاه امسال با نمایشگاه سال های‌ گذشته شده است مانند: المان ها و فضا های گل آرایی شده که باعث تعامل بین خانواده های مشهدی و زائرین شده است .

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به آتلیه هایی که با گل طبیعی گل آرایی شده اند ، بیان کرد: این فضا ها سبب همدلی و خوشحالی خانواده ها ست که به اتفاق درآن فضاها عکس های خانوادگی می گرفتند .

وی افزود : موضوع دوم‌ کارهای خلاقانه و جدیدی است که به همت تولید کنندگان بسیار خوبی در سطح استان ، کشور و سطح شهر مقدس مشهد دراین نمایشگاه حضور داشتند و به نظر من نمایشگاه ، فضایی برای ارائه خدمات حرفه‌ای خدمات و تولیدات است که در اینجا دیده می‌شود که می تواند قابلیت حرفه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی را ایجاد کند.

حسامی اظهار داشت: این رسالت نمایشگاه است که به خوبی این رسالت در حال اجراست و جای تقدیر دارد .
و از همه زائرین و مجاورین می خواهم از این فضای شاد و مفرح بازدید کنند که یکی از رسالت‌های گل و گیاه انتقال شادی به خانواده‌ها است .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن