استانیاسلاید شو

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی:

کمیته امداد خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در رتبه اول کشور قرار دارد

کد خبر : 58411

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی در سفر به شهرستان کلات گفت: در حوزه اشتغال سال گذشته۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد که از نظر تعداد و مبلغ در کشور رتبه اول را خراسان رضوی دارا است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان کلات با امام‌جمعه کلات و زاوین، فرماندار و رئیس کمیته امداد شهرستان کلات دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در این دیدارها، ضمن تشکر از بانک ها، مراکز نیکوکاری، دهیاران، فرماندار، امام جمعه کلات و زاوین جهت دلسوزی و دغدغه نسبت به مسئله اشتغال در شهرستان، گفت: در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان حاصل تلاش مجلس، دولت و مردم، در سال گذشته بیش از ۷ هزار ۷۰۰ میلیارد تومان در استان به نیازمندان مساعدت شد که بیش از هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان کمک مردم بوده است.

وی افزود: جهت کمک به نیازمندان مردم را محدود به منطقه جغرافیای خاص نکردیم .

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه ظرفیت صندوق صدقات محدود است، افزود: کد کیوآر برای صدقه، وام، درمان، بلاعوض، و … تعریف شده که می توان مبلغی را برای فردی در دیگر شهرها ارسال کرد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی روش های نوین از جمله کدهای کیوآر، تصریح کرد: روش های نوین جمع آوری کم هزینه و پر کاربرد است و در کمترین زمان ممکن به دست جامعه هدف می رسد.

سلم آبادی در خصوص مراکز نیکوکاری گفت: ۸۰۰ مرکز در استان با ۱۶۰۰ مددکار فعال هستند، نیت تشکیل این مراکز در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ خیر و احسان است.

وی تصریح کرد: در بحث اطعام ،کاملا مردمی اجرا شد و باعث افتخار است که ۴هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان بسته معیشتی، غذای گرم و افطاری ساده با همکاری مراکز و مردم تهیه و توزیع شد.

سلم آبادی با بیان اینکه با مراکز نیکوکاری جهت تهیه لوازم ضروری و جهیزیه و … هم افزایی داریم، گفت: سال گدشته ۹۰ میلیارد تومان مردم نیکوکار در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری گذاشتند ، تا نیاز نیازمندان را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه در نیشابور ۱۴۰ میلیارد تومان منابع اشتغال اخصاص دادیم ولی کلات ۲۶۰ میلیارد تومان، گفت: کمیته امداد به تنهایی نمی توانست مدل طرح اشتغال در کلات را پیاده سازی کند.

مدیر کل در حضور فرماندار نیز بیان کرد: سال گذشته برنامه اشتغال خوبی برای استان و کشور بسته شد و آمار نشان میدهد

بیشترین ریال پرداختی در کشور مربوط به کمیته امداد خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد خراسان رضوی در تهیه بسته معیشتی، غذای گرم و افطاری ساده و در طرح اکرام رتبه اول کشور را دارد، افزود: در حوزه معیشت دردو سال قبل ۷۰۰۰ سهمیه مازاد دریافت کردیم و در نیازمند در صف انتظار نداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: سال گذشته بیش از ۴۵۰۰ سری جهیزیه توزیع شد و بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد تومان کمک بلا عوض جهیزیه بوده است، همچنین در طرح اکرام از دوسال قبل هر ماه رتبه اول کشور در میزان درآمد نقدی داشتیم و در حوزه آموزش رتبه اول کشور را دارا هستیم.

وی تصریح کرد: در مباحث قرآن و نخبگان اول کشور هستیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن