شهری

شش ماه زودتر از موعد: پروژه بازگشایی مسیر کوشش تا خلج به بهره‌برداری رسید

کد خبر : 38193

پروژه بازگشایی مسیر کوشش تا خلج که شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی، اجرای آن را بر عهده داشته است، شش ماه زودتر از موعد به بهره برداری رسید.

صبح مشهد– محمود عیدی؛ مدیرعامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی در گفت و گو با آستان نیوز بیان کرد: این پروژه یکی از طرح های بزرگ مدیریت شهری مشهد است که با همت جهادی کارکنان این شرکت، همدلی و همکاری و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی همزمان با ایام دهه فجر آماده و تحویل شهرداری به عنوان کارفرما شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم های حاکم بر کشور، این امکان وجود دارد تا پروژه ها با تاخیر انجام شود اما بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرکت در فضای جهش تولید، این مجموعه با رویکرد جهادی با کمک مدیریت شهری آمد؛ ضمن این که هم افزایی ایجاد شده در بین دستگاه ها، خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی افزود: با توجه به این که بر اساس منعقد شده، شرکت ۶ ماه تاخیر مجاز دارد، لذا معتقد هستم پروژه یک سال زود تر از موعد به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به لزوم بازگشایی هرچه سریع تر اجرای این پروژه تصریح کرد: با توجه درخواست و دغدغه اهالی منطقه برای بازگشایی مسیر کوشش تا خلج، شرکت بتن و ماشین قدس رضوی از تمامی توان خود برای اتمام پروژه در کمترین زمان ممکن در راستای مسئولیت های اجتماعی خود استفاده کرده است.
عیدی درباره عملیات اجرایی این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه از انتهای بلوار کوشش تا خیابان خلج به طول ۲ هزار و ۶۰ متر می باشد و شرکت تمامی عملیات خاکبرداری، روسازی، آسفالت، جدول گذاری و همچنین اجرای کانال بتنی و ساخت مسیل های فرعی را انجام داده است.
وی ادامه داد: در این راستا ۵ کیلومتر مسیل و کانال های جمع آوری آب های سطحی، ۳۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاک ریزی، ۳۴ هزار متر مکعب تراشه سنگی، ۱۳۰ هزار متر مربع آسفالت و… اجرا شده است.

عیدی کاهش محسوس ترافیک را از جمله مزیت های این پروژه عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این مسیر، حجم ترافیکی بزرگراه سردار سلیمانی و همینطور بلوار صبا کاهش خواهد یافت و عبور و مرور مردم ساکن در این منطقه تسهیل می شود.
وی ادامه داد: از طرفی دیگر با ایجاد دسترسی بلوار کوشش به خلج و اتصال آن به شریان اصلی شهر، شهروندان با سهولت در این مسیرها تردد می کنند.
مدیرعامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی افزود: این پروژه حتی از نظر توسعه گردشگری نیز اهمیت بالایی دارد، چرا که در صورت بهره برداری از آن، شهروندان به منطقه گردشگری هفت حوض، راحت تر دسترسی خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن