اقتصادی

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درحاشیه نمایشگاه تخصصی مشهد پلاست مطرح کرد: 

فعالیت ۷۰۰ واحد تولیدی در حوزه پلاستیک استان خراسان رضوی 

کد خبر : 54117

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری نمایشگاه صنعت پلاستیک ،رنگ ورزین ،شوینده ها و محصولات بهداشتی مشهد ،ناصر بهزاد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه درگفت و گو با خبرنگار ما گفت : در استان خراسان رضوی درحوزه پلاستیک و صنایع پایین دستی پتروشیمی از ظرفیت قابل ملاحظه ای برخوردار می باشیم .

وی با اشاره به اینکه تقریبا بالغ بر ۷۰۰ واحد تولیدی در استان از مجموعه واحدهایی که فعال می باشند در این بخش مشغول بکار هستند، بیان داشت:این واحدها هم در تولید ماشین آلات ،دستگاه ها و هم‌ در حوزه محصولاتی که کار می کنند ، میزان سرمایه گذاریشان حدود دو هزار میلیارد تومان می باشد که باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ،این سرمایه گذاری رو به توسعه است .

بهزاد افزود: خوشبختانه طرح های زیادی را در دست اقدام و پیگیری داریم که توسعه آن ها کمک می کندتا ما بتوانیم، زنجیره کاملی از محصولات پلاستیک را در استان داشته باشیم به همین خاطر نگاه ویژه ای نیز به این حوزه داریم.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: تا جایی که ممکن باشد، حمایت جدی از واحدهایی می شود که در حوزه ماشین آلات و تکنولوژی فعالیت می کنند. زیرا هم در کشورو هم در عرصه تجارت خارجی برای ارتباط بیشتر با کشورهایی که مورد هدف صادراتند این نیاز دیده می شود که براساس تکنولوژی و دانش فنی همکاری‌های لازم شکل بگیرد.

ناصر بهزاد اضافه کرد: این موضوع می تواند برروی اشتغال وتوسعه سرمایه گذاری استان اثر بگذارد و این در حالیست که پیش بینی دنیا درباره صنعت پلاستیک ، یک صنعت رو به رشدی است و تقاضا برای محصولات زیر بخش این صنعت در دنیا بالا می باشد .

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه ادامه داد: مهم است واحدهای تولیدی که در این زمینه همکاری می کنند حتما توجه به مسائل زیست محیطی داشته باشند و با توجه به پایدار بودن محصول شان، تامین مستمرو بهنگام محصولات شان را ارائه نمایند که خوشبختانه شاهد واحدهای موفقی در این نمایشگاه بودیم که تولیدات شان را به نمایش گذاشته اند و امیدوارم که مجموع تولیداتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، یک حرکت عملگرایانه ای را برای استفاده بهتر و بهینه تر از این صنعت برای مخاطبین شان ایجاد کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن