اخبار مهم

۲ حادثه رانندگی در شهرستان مشهد ۱۱ مصدوم برجای گذاشت

کد خبر : 49035

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ۲ حادثه تصادف که در شهرستان مشهد رخ داد ۱۱ نفر مصدوم شدند.

به گزارش صبح مشهد، محمد علیشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست ساعت ۸:۳۱ دقیقه صبح امروز در میدان تلویزیون به سمت پارک ملت مشهد رخ داد که در این حادثه یک دستگاه خودرو تیبا و یک دستگاه موتور سیکلت تصادف کردند و این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دوم ساعت ۲۱:۰۱ دقیقه دیشب در جاده سه راه فردوسی به سمت ناظریه مشهد رخ داد که در این حادثه نیز واژگونی یک دستگاه خودرو آر.د.ی پنج مصدوم بر جای گذاشت.

علیشاهی افزود: پس از وقوع این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۶ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن