اسلاید شوشهری

گرما، قطع برق مشترکان در مشهد را روزانه کرد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: قطعی برق مشترکان در مشهد به دلیل گرمای بیش از حد هوا و مصرف بسیار بالا در این کلانشهر از امروز (۲۹ تیرماه) به صورت روزانه شده و لازم است مشترکان به جدول جدید خاموشی‌ها مراجعه کنند.

به گزارش صبح مشهد، علیرضا کاشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیش از این مشترکان برق در مشهد سه روز در هفته، قطعی برق را تجربه می کردند و در شرایط کنونی برق مشترکان به طور روزانه طبق برنامه زمان بندی شده قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: این تصمیم با هدف جلوگیری از خاموشی‌های گسترده و تامین برق پایدار برای همه شهروندان اتخاذ شده و در این راستا تغییراتی در جدول‌های خاموشی برای مشترکان در شهر مشهد لحاظ شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از ساعت ۱۸ عصر امروز (۲۹ تیرماه) با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق مشهد، نرم افزار برق من و یا در تماس با شماره ۱۲۱ و شماره‌گیری کد «۵» از آخرین تغییرات قطعی برق مطلع شوند.

وی تاکید کرد: در همین راستا متن پیامک تهیه و برای تمامی مشترکان تا پایان امروز ارسال خواهد شد تا از جدول‌های خاموشی جدید مطلع شوند.

کاشی گفت: تمام تلاش ما این است که کمترین تنش برای تامین برق مردم در مشهد را داشته باشیم و در این راستا تمامی کارکنان شرکت توزیع برق مشهد شامل ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در آماده باش هستند تا از این موج گرما عبور کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا