مجمع نکوداشت غدیر

بررسی بکارگیری روش های نوین دانش حسابرسی عملیاتی در مدیریت مالی مجمع نکو داشت غدیر

کد خبر : 60644

مدیر مالی مدیر مجمع نکو داشت غدیر با مهم ارزیابی کردن استفاده‌ از اصول و رویکردهای نوین حسابرسی و حسابداری، اصلاح عملکرد مالی بر این اصول را از جمله برنامه‌های مهم در دست اقدام در حوزه مالی مجمع عنوان داشت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر، رضا حسینی با اشاره به نقش حسابداران در شفافیت اقتصادی سازمان ها بیان کرد:حسابداران ابزارهای مهمی برای شفاف سازی مسائل مالی جامعه هستند.

وی افزود: یقینا با برقراری هرچه بهتر نظم و انضباط در امور مالی و سامان‌بخشی مناسب به امور مالی هر مجموعه ای راندمان کاری آن مجموعه‌ نیز بهبود می‌یابد و شرایط کار و عمل در بخش‌های گوناگون‌ آن مجموعه با کیفیت قابل قبول‌تری جریان خواهد یافت.

مدیر مالی مجمع نکو داشت غدیربهره‌مندی از متدهای جدید در حوزه مالی را در جهت بهبود عملکرد این بخش مهم دانست و بهینه‌سازی هزینه‌کرد بودجه و تنظیم آن در راستای محقق ساختن‌ بیشترین کارایی ممکن را نیز از جمله اقداماتی برشمرد که قطعا مورد نظر مجموعه مالی مجمع نکو داشت غدیر قرار دارد.

حسینی گفت: مجمع نکو داشت غدیر در راستای ارتقای شفافیت و کارایی ساختار مالی خود، اقدام به اصلاح آن بر اساس اصول و رویکردهای نوین حسابداری کرده است. این تغییر با هدف بهبود گزارشگری مالی، افزایش اعتماد حامیان و تسهیل تصمیم گیری در مورد فعالیت ها در این مجمع انجام شده است.

وی ادامه داد: در این اصلاح ساختار مالی مجمع نکو داشت غدیر به مواردی مانند؛ اتخاذ استانداردهای حسابداری به روز ،به کارگیری سیستم های حسابداری پیشرفته ، توجه به موضوعات مهم و ضروری مانند حاکمیت شرکتی ،بهبود سیستم کنترل داخلی،
ارائه اطلاعات مالی شفاف و درست به سرمایه گذاران،بهبود سیستم مدیریت ریسک مالی و…اشاره کرد.

حسینی با بیان اینکه، این تغییرات در مجمع نکو داشت غدیر با هدف توسعه پایدار و ارتقاء اعتماد حامیان مجمع انجام شده است، اظهار کرد: مجمع نکو داشت غدیر با اتخاذ این رویکرد نوین در حسابداری، به دنبال ایجاد محیطی مطمئن و قابل اعتماد برای حامیان و ذینفعان خود است. همچنین، این اصلاحات با هدف افزایش راندمان و کاهش هزینه های مالی مجمع نکو داشت غدیر انجام شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن