پایتخت فرهنگ اسلامی

افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در منطقه پدافند هوایی شمال شرق 

کد خبر : 60612

آیین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش برگزار شد 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در آیین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم، با بیان اینکه قرآن به عنوان یک کتاب آسمانی، می‌تواند برای همه انسان‌ها، فارغ از دین و مذهب، مفید باشد، اظهار کرد: قرآن کریم، به انسان‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند و به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به نقش پررنگ قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها، گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده تصریح‌ کرد: قرآن به‌ عنوان کتاب هدایت و زندگی، راهکارهای بسیاری برای حل مشکلات و چالش‌های فردی و اجتماعی ارائه می‌دهد و با همت و تلاش همه می‌توانیم جامعه ای قرآنی و اسلامی و بسازیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، برگزاری مسابقات قرآن در سطوح مختلف را مهم‌ ترین و موثر ترین راهکارها برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این مسابقات علاوه بر شناسایی و معرفی قاریان و حافظان برتر، باعث ایجاد انگیزه در بین علاقه‌ مندان به قرآن و افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به معارف قرآنی می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن