شهری

در راستای بزرگداشت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

از فضاآرایی ساختمان اداری منطقه یک تا دیدار و تجلیل از سبزقامتان فراجا

کد خبر : 60549

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اقدامات و برنامه‌هایی توسط واحد روابط عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، اداره خدمات شهری و پایگاه بسیج شهرداری منطقه یک مشهد مقدس انجام شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و همزمان با آغاز این ایام، ساختمان اداری این منطقه فضاسازی شد.

روز گذشته سرپرست شهرداری منطقه یک با جمعی از معاونین و مسئولین این منطقه به دیدار سرهنگ وحیدی رییس اداره اجرائیات، کنترل و انتظامات شهرداری مشهد مقدس رفته و از خدمات شایسته ایشان و همکارانشان تقدیر کردند.

همچنین در ادامه برنامه‌های هفته فراجا، صبح امروز، محمود برهانی ضمن نشستی با همکاران اداره اجرائیات منطقه یک، ضمن تبریک این هفته، با اهدای لوح تقدیر از حسن همکاری و تلاش‌های خالصانه ایشان تجلیل نمود.

در ادامه سرپرست شهرداری منطقه یک به همراه تعدادی از معاونان و روسای ادارات منطقه با حضور در کلانتری‌های سجاد، احمدآباد و سناباد، با روسا و پرسنل خدوم نیروی انتظامی دیدار و از زحمات و خدمات نیروهای فراجا در تامین امنیت و آرامش شهروندان و تعامل فی مابین جهت خدمت‌رسانی به شهروندان قدردانی نموده و افزود: سلامت و امنیت شهروندان و جامعه یکی از اهداف اصلی و مشترک نهادهای انتظامی و شهرداری است که با تعامل مطلوب این دو نهاد، اقدامات خوبی در راستای خدمت‌رسانی موثر به شهروندان و زائران آقاعلی بن موسی الرضا (علیه السلام ) انجام شده است.

لازم به ذکر است با توجه به همکاری و تعامل سبزقامتان فراجا و همکاران سدمعبر اداره خدمات شهری این منطقه در برخورد قانونی و قاطع با مواد خلاف قانون، همکاران این اداره نیز با حضور در اداره اجرائیات منطقه و کلانتری‌های احمدآباد و سناباد، به نوبه خود از حمایت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی این نیروهای خدوم نیز تقدیر و تجلیل کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن