شهری

طی شش ماه اول سال جاری محقق شد؛

صدور بیش از ۳۰۰ هزار مجوز بهره برداری از غرف بازارهای سیار

کد خبر : 60482

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از صدور ۳۰۲ هزار و ۲۹۸ مجوز برای فعالیت بهره برداران بازارهای سیار طی شش ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، “حسن کلیدری” مدیرعامل سازمان اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی این سازمان تاکنون ۲۶ بازار سیار ایجاد و ۶ هزار و ۱۸۵ نفر غرفه دار در این بازار ها فعالیت می نمایند.

وی ادامه داد: در ۶ ماه ابتدای سال سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد برای ۶ هزار و ۱۸۵ نفر از متقاضیان، ۳۰۲ هزار و ۲۹۸ مجوز جهت فعالیت صادر شده که این مجوزها دارای اعتبار یک ماهه بود و ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر نیز مجوز موقت یک روزه دریافت کرده‌اند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد متذکر شد: در حال حاضر شهروندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران می‌توانند با ارائه مدارک معتبر از تخفیف ۵۰ درصدی برای صدور مجوز بازارهای سیار بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: متقاضیان فعالیت در بازار های سیار می توانند با مراجعه به واحد صدور مجوز سازمان و یا درگاه bazar.mashhad.ir نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن