اخبار مهماسلاید شو

پاتک غافلگیرانه پلیس خراسان رضوی به قاچاقچیان مواد افیونی و سردسته مالخران گوشی‌های تلفن همراه در مشهد 

کد خبر : 60261

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از عملیات گسترده شبانه پلیس استان برای دستگیری گردانندگان باند بزرگ قاچاق مواد افیونی و سرقت گوشی‌های تلفن همراه گران قیمت خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد، سرتیپ محمد کاظم تقوی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه بزرگ کشفیات پلیس استان که با حضور حجت الاسلام زرندی ، رییس کل دادگستری ، درودی ، دادستان مشهد و سردار قیاسی ، فرمانده سپاه امام رضا (ع)برگزار شد ، گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی از استان‌های غرب کشور به مشهد دست یافتند.

وی افزود: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی با دستگیری دو زن و سه مرد در مشهد شش کیلو مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و قریب ۱۱ کیلو هروئین کشف کردند.

وی گفت: در این عملیات گسترده ۲۱ قبضه اسلحه کلت و یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی همچنین از ردزنی و شناسایی باند بزرگ سرقت گوشی‌های تلفن همراه گران قیمت که از استان‌های مختلف کشور اموال مسروقه را به مشهد و سپس کشور افغانستان انتقال می‌دادند خبر داد.

در این عملیات غافلگیرانه کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد ۴ نفر از رابطان اصلی مالخری گوشی‌های تلفن همراه مسروقه که سه نفر از آنها از اتباع خارجی بودند را در عملیات تعقیب و گریز با شلیک گلوله دستگیر کردند.

در این عملیات ۴۵۰ دستگاه انواع گوشی تلفن گران قیمت سرقتی که آماده انتقال به خارج از کشور بود کشف شد.

سردار تقوی گفت: مرحله دیگری از طرح مقابله با گوشی قاپی از امروز در مشهد آغاز و برهمکاری شهروندان برای پیشگیری از وقوع این گونه سرقت ها تاکید کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن