اسلاید شوشهریورزشی

رییس هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی در مراسم آغاز سال تحصیلی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه کوثر مشهد مطرح کرد:

آماده استعدادیابی دانش آموزان دختر و حمایت تا قهرمانی ملی و بین المللی هستیم

کد خبر : 60246

آیین بازگشایی و آغاز سال جدید تحصیلی در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی کوثر مشهد با حضور دکتر مجید طهوریان عسگری نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد و رییس هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی، دکتر حسین عبدلله زاده شهردار منطقه یک مشهد مقدس، محمدی معاون متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۴ و محمدیان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این مراسم با بیان اینکه امروز دانش آموزان رسالت بزرگی را بر عهده دارند، گفت: نوجوانان امروز باید با توجه به مسائل علمی و آموزشی در جهت پیشرفت کشور قدم بردارند.

مجید طهوریان عسگری افزود: علم آموزی در کنار تحصیل اخلاقی می‌تواند پیشرفت ماندگار را برای فرد به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان عزیز تحصیل را به همراه تهذیب و ورزش را سرلوحه برنامه‌های خویش قرار دهند.

طهوریان عسگری ادامه داد: آینده کشور و کلان شهر مشهد مقدس در گرو همت و مشارکت شما دانش آموزان است تا با همت بلند و اراده قوی، شاهد فتح قله های پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان در بخش دیگر سخنرانی خود به موضوع استعدادیابی دانش آموزان دختر در ورزش دوچرخه سواری اشاره و افزود: آمادگی داریم با همکاری مدارس ، دانش آموزان علاقه مند به این ورزش را با آموزش تا مرحله مسابقات ملی و انشاءالله بین المللی حمایت و رشد دهیم.

وی به نقش موثر دانش آموزان در ارائه ایده های کاربردی برای کمک به پارلمان شهری و پیگیری مسائل شهروندان اشاره و گفت: دانش آموزان علاقه مند می توانند به عنوان مشاور افتخاری با شورای اسلامی شهر مشهد همکاری و با طرح مشکلات و ارائه نظرات پیگیر رفع مسائل محله زندگی و مدرسه باشند.

وی آموزش فرهنگ شهروندی و ضرورت نهادینه شدن این سرفصل مهم را گامی اساسی برای ساخت شهری با شاخص های دینی و ملی دانست و با ذکر مثالی افزود: دانش آموزان با نصب نرم افزارهای بازیافت آنلاین و تفکیک زباله از مبدا، می توانند نقش مهمی در کاهش مشکلات و معضلات زباله و پسماندهای خانگی ایفا و حتی به اقتصاد خانواده نیز کمک کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن