شهریورزشی

تیم شنای کارگران فولاد خراسان قهرمان  کشور شد

کد خبر : 60241

ششمین دوره مسابقات شنا کارگران آقایان به میزبانی هیات  ورزش کارگری خراسان رضوی۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در استخرمجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران مشهد با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

خبرنگار: مجید خروشی

به گزارش صبح مشهد، مدیر تربیت بدنی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت:در این رقابت‌ها از ۲۰ استان کشور ۸۵ ورزشکار در شش رده بالای ۲۵ سال به رقابت پرداختند که در نهایت تیم شنا ساپکو تهران  و فولاد خراسان به صورت مشترک به مقام اول دست یافتند.تیم های  شنا ی خوزستان  و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

حسین شهپری افزود: این رقابت‌ها در ۷ ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد،۵۰ و ۱۰۰ متر کرال پشت،۵۰  و ۱۰۰ متر قورباغه و ۵۰ متر پروانه برگزار شد.

وی  با اشاره به این که نفرات برتر هر رده سنی به اردوی تیم ملی کارگران دعوت می شوند افزود:  نفرات برتر جهت آمادگی و اعزام به مسابقات برون مرزی در قالب تیم ملی کارگران در اردو تیم ملی حاضر خواهند شد و امیدواریم خراسان رضوی با کسب سهمیه همچنان در این رشته ورزشی درخشان ظاهر شود.

شهپری در باره هدف از میزبانی این رقابت‌ها گفت: جامعه کارگری نقش مهمی در افزایش و بهره وری تولید دارد ایجاد شور و نشاط و انگیزه در میان جامعه کارگری  نیاز به پرداختن به ورزش را احساس می کند بنابر این ورزش  سوپاپ اطمینان برای ایجاد محیط شادا ب و با نشاط است و اژ طرف دیگر انگیزه رقابت در ورزش اعتماد به نفس و ابتکار و خلاقیت را در میان کارگران ورزشکار افزایش می دهد که این امر در  رونق بخشی تولید محصول نقش قابل توجه ای دارد.

شهپری همچنین از انتخاب برترین ها برای حضور در ترکیب تیم ملی کارگری جهت اعزام به  مسابقات جهانی خبر داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن