پایتخت فرهنگ اسلامی

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق عنوان کرد:

تجلیل از حافظان و قاریان موجب انس بیشتر با قرآن کریم می شود

کد خبر : 59613

حجت الاسلام والمسلمین عدیده گفت: تجلیل از حافظان و قاریان بعنوان الگوهای برتر در زمینه‌ های قرآنی، موجب انس بیشتر با قرآن کریم می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم تجلیل از مقام آوران قرآنی، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی و تجلیل از قاریان قرآن، موجب تشویق نسل جوان به فراگیری قرآن کریم و حفظ آن می‌شود.

وی افزود: انس با قرآن کریم باعث تقویت روحیه مقاومت و پایداری در برابر تهدیدات دشمن می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با بیان اینکه منطقه پدافند هوایی شمال شرق در برگزاری مسابقات قرآنی در سطح نیرو پیشتاز بوده است، تصریح کرد: قدردانی از زحمات مقام آوران قرآنی و قاریان ممتاز، علاوه بر ایجاد انگیزه به ارتقاء سطح فرهنگی و تقویت روحیه مقاومت نیز کمک شایان می‌کند امیدواریم با تداوم چنین برنامه‌ هایی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در سطح منطقه باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن را یکی از مهم‌ ترین راهکارها برای ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت بنیان‌ های دینی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: با برگزاری مراسم باشکوه و ایجاد انگیزه در بین حافظان و قاریان، می‌توان به جامعه‌ای قرآنی و پویا دست یافت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مقام آوران قرآنی تجلیل شد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن