شهریورزشی

استقبال پرشور بانوان ورزشکار محلات منطقه یک از طرح «صبح، ورزش، زندگی»

کد خبر : 59501

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس از استقبال بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان محلات منطقه یک از طرح صبح، ورزش، زندگی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، همایون محمدیان فر با اعلام این خبر بیان داشت: طبق زمانبندی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس، متناسب با فصول مختلف سال برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای توسعه و ترویج ورزش همگانی به عنوان یکی از موارد ارتقای روحیه شادابی و نشاط در جامعه و اقشار مختلف شهروندان انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا طرح «صبح، ورزش، زندگی» ویژه بانوان ساکن در محلات منطقه طبق روال همه ساله انجام می‌شود، که در این دوره نیز سعی شده تا با استفاده از ظرفیت و مشارکت مساجد فعال و پایگاه‌های بسیج، با پراکنش مناسبی در سطح همه محلات منطقه اجرا شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک خاطر نشان کرد: اجرای این طرح با استقبال گسترده‌ی بیش از ۵۰۰ بانوی ورزشکار سطح محلات منطقه یک همراه شده است که این امر بیانگر ضرورت ایجاد بستر مناسب برای پرداختن به ورزش همگانی مخصوصا ورزش بانوان است و در حال حاضر ۶ مربی فعال در سالن ورزشی شهید محرابی، مساجد و پایگاه‌های بسیج به صورت روزانه و کاملا رایگان مشغول ارائه خدمات به بانوان این منطقه هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن