شهری

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق

عشق و ارادت مردم ایران به امام حسین (ع) ریشه در تاریخ دارد 

کد خبر : 59275

حجت الاسلام والمسلمین عدیده گفت: عشق و ارادت مردم ایران به امام حسین (ع) ریشه در تاریخ دارد و این عشق و ارادت، مظهر آزادگی، عدالت خواهی و ظلم ستیزی می‌باشد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه، با اشاره به اینکه محرم، ماه پیوند ناگسستنی مردم ایران با امام حسین (ع) و یاران باوفایش است، اظهار کرد: باید در این ماه درس‌ های ایثار، فداکاری و شهادت را از سرور آزادگان جهان بیاموزیم و با آرمان‌ های والای عاشورا تجدید میثاق کنیم.

وی افزود: ماه محرم فقط ماه عزاداری سوگواری نیست، بلکه ماه اتحاد و همدلی نیز می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به اینکه ماه محرم، فرصتی مغتنم برای خودسازی و تقرب به خداوند متعال است، تصریح کرد: با بهره‌مندی از معنویات و برکات این ماه می‌توانیم گام‌ های موثری در جهت ارتقاء، ایمان، تقوا و اخلاق خود برداریم و مسیر رستگاری و سعادت ابدی را در پیش گیریم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه عشق به محرم، تا ابد در قلوب مومنین ریشه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این عشق نه تنها یک احساس مذهبی است، بلکه یک فرهنگ، یک هویت و یک سبک زندگیست که پیروان مکتب عاشورا را در مسیر حق و حقیقت هدایت می‌کند.

در ادامه مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت پرداختند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن