اخبار مهم

کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم مواد مخدر با هوشیاری مرزبانان هنگ تایباد

کد خبر : 59046

سردار “مجید شجاع ” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر ورود مواد مخدر به کشور ، بلافاصله مراتب در دستور کار عملیاتی مرزبانان قرار گرفت و در محل های ورود مواد مخدر به کشور اجرای کمین نمودند. 

وی در ادامه عنوان داشت : قاچاقچیان مواد مخدر قصد ورود از مسیر های کوهستانی به داخل کشور را داشتند که بعلت حضور پر رنگ مرزبانان موفق به ورود نشده، لذا مواد مخدر را در محلی دپو تا در فرصت مناسب وارد کشور نمایند.

سردار شجاع در ادامه بیان داشت: مرزبانان به پاکسازی و پایش منطقه ورود قاچاقچیان مواد مخدر می نمایند که در بررسی دقیق و میدانی منطقه مامورین موفق به کشف تعداد شش کوله ، حاوی ۱۸۴ بسته مواد مخدر مشکوک به شیشه به وزن ۱۹۴ کیلو گرم و تعداد ۲ بسته مواد مخدر مشکوک به تریاک به وزن ۴۰۰۰گرم که در داخل شکافی بسیار ماهرانه مخفی و دپو شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت جامعه خط قرمز مرزبانان است خاطر نشان کرد: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است و مرزبانی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن