اجتماعیاخبار مهم

دختر دانشجو پس از دعوا با برادرش خود را از پنجره دانشگاه به پایین پرتاب کرد

تسنیم نوشت: دختر دانشجو در دانشگاه آزاد به زندگی خود پایان داد.

صبح امروز دختری دانشجو در دانشگاه آزاد واحد قیامدشت با خودکشی به زندگی خود پایان داد.

متوفی ۱۹ سال سن داشته و دانشجوی رشته معماری بوده است، وی از طبقه چهارم یکی از ساختمانهای واقع در دانشگاه آزاد واحد قیامدشت خود را به پایین پرتاب کرده و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود.

ظاهراً این دختر دانشجو پیش از این اقدام با برادر خود مشاجره داشته است.

تحقیقات بیشتر درباره علت و انگیزه این دختر جوان از این حادثه مرگبار ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =

دکمه بازگشت به بالا