پایتخت فرهنگ اسلامی

همزمان با شب عید غدیر؛ ۲۲۰۰۰ هزار نفر در ۱۱۰ مسجد حاشیه شهر مشهد اطعام می شوند

کد خبر : 22845

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با شب عید غدیرخم در۱۱۰ مسجد پهنه حاشیه شهر مشهد از ۲۲ هزار نیازمند میزبانی می شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سلمان دانشور با اعلام این خبر که امشب در تعدادی از مساجد پهنه حاشیه شهر مشهد نیازمندان اطعام می شوند، افزود: این امر باتوجه به مصوبه ستاد فرهنگی حاشیه شهر مشهد و با مشارکت کمیته امداد، شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و ائمه جماعات مساجد مورد نظر انجام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح برگزاری مراسم مولودی خوانی و جشن را مساجد و تامین هزینه های اطعام را سه نهاد کمیته امداد، شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی عهده دار هستند.

دانشور با اشاره به اینکه در هر مسجد حداقل ۲۰۰ نفر اطعام می شوند، بیان کرد: اطعام نیازمندان به دو صورت پهن کردن سفره و یا توزیع غذای گرم بعد از اتمام مراسم مولودی خوانی صورت می گیرد.

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: علاوه بر برنامه یاد شده، همچنین در ادارات ۹گانه کمیته امداد مشهد مقدس با همکاری مراکز نیکوکاری به مناسبت شب عید غدیر ۳۱هزار پرس غذای گرم نیز توزیع می شود.

شایسته ذکر است: این برنامه شامل پهنه های حاشیه شهر با عناوین خواجه ربیع، شهید سروری، شهیدشفیعی نژاد، شهیدسرایی، شهید عصمتیان، شهید سعادتی، شهید بخشی، شهید آزموده و شهید رمضانی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن