نشان تجاری «شهرما» نوفق به کسب لوح و تندیس نشان برتر در پنجمین همایش برندینگ با رویکرد نقش برند در توسعه کسب و کار شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، نشان تجاری «شهرما» که توسط این سازمان برای محصولات از تولید به مصرف در سال ۹۴ به ثبت رسیدهاست، در پنجمین همایش برندینگ با رویکرد نقش برند در توسعه کسب و کار که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه جاری در سالن همایش ساختمان ساپکو مشهد با حضور تعداد زیادی از صاحبان صنایع کشور برگزار شد، نشان برتر این همایش را به خود اختصاص داد.
در حال حاضر محصولاتی از جمله برنج، سیب زمینی، پیاز، پرتقال، گوشت قرمز با نشان تجاری«شهرما» در فروشگاهها و بازارهای میوه و ترهبار در دسترس عموم شهروندان قرار گرفتهاند.
گفتنی است نشان تجاری «شهرما» در سال ۹۵ نیز موفق به کسب نشان ستاره زرین در اجلاس برندهای برتر کشور شدهبود.