اسلاید شوشهری

ورود اتوبوس‌های شهرداری مشهد به پایانه برای حل مشکل زائران اربعین

ارجائی، شهردار مشهد خبر داد:

شهردار مشهد گفت: بی‌نظمی در امر حمل و نقل جاده‌ای، ایجاد بازار سیاه فروش بلیت، اختلال در امر جابه‌جایی مسافران اربعین حسینی (ع) قابل قبول نیست.

به گزارش صبح مشهد، عبدالله ارجاعی افزود: هرچند مسئولیت حمل و نقل جاده‌ای و فروش بلیت اتوبوس با شهرداری نیست اما هرجا که برای مشهدی‌های عزیز و زائرین بارگاه منور امام هشتم(ع) مشکلی ایجاد شود، با تمام توان وارد خواهیم شد.

از معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به دلیل اقدام موثر ایشان در ساماندهی خروج زائرین امام حسین(ع) متشکریم‌.

اختلال‌گران بدانند اگر رفتارشان را اصلاح نکنند، اتفاقی که دیشب رخ داد، تکرار خواهد شد و اتوبوس‌های درون شهری برای کمک به حمل‌ونقل جاده‌ای در اختیار دولت عزیز قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا