شهری

ایجاد کارتابل شهروندی سامانه جامع آتش‌نشانی جهت پیگیری وضعیت پرونده

کد خبر : 60766

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از ایجاد کارتابل شهروندی سامانه جامع آتش‌نشانی جهت پیگیری وضعیت پرونده خبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان و همچنین سرعت در پاسخگویی و صرفه‌جویی در زمان شهروندان پس از انجام بررسی‌های لازم کارتابل شهروندی در سامانه جامع آتش‌نشانی پیاده‌سازی، استقرار و به بهره‌برداری کامل رسیده است.

وی افزود: دسترسی به این کارتابل شهروندی با تمامی دستگاه‌های هوشمند همراه و نسخه اینترنتی فراهم شده است. همچنین در این کارتابل امکان مشاهده وضعیت تمامی پرونده‌های ارسالی شهروندان به سامانه جامع اتش‌نشانی (پروانه، پایانکار، پیشگیری) وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌های این کارتابل برای شهروندان می‌توان به مشاهده نواقص اعلامی اشاره کرد که پس از رفع نقص بدون نیاز به حضور شهروند امکان اعلام و بازدید مجدد فراهم شده است. همچنین امکان ارسال مدارک و پرداخت فیش از طریق درگاه پرداخت بانک شهر به صورت برخط توسط شهروند فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به تاثیر در افزایش سرعت پاسخگویی پرونده‌های ارسالی در آتش‌نشانی در صدور مجوزهای شهرسازی به عنوان قابلیت دیگر راه‌اندازی این کارتابل گفت: آدرس سامانه پیگیری وضعیت پرونده‌ها، از طریق پورتالsm.mashhad.ir قسمت پیگیری درخواست، قابل دسترسی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن