مجمع نکوداشت غدیر

نشست هم‌اندیشی مجمع نکو داشت غدیر با رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان برگزار شد

کد خبر : 60530

نشست هم‌اندیشی مجمع نکو داشت غدیر با رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان به منظور بررسی و تقویت همکاری‌های مشترک برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر، در این جلسه، اعضای مجمع به تبادل نظر درباره برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مربوط به بزرگداشت غدیر پرداختند و به اهمیت نقش رسانه‌ها در ترویج معارف این واقعه تاریخی اشاره کردند.

در این نشست”حسین فلاح “مدیر مجمع نکو داشت غدیر اظهار کرد: علاقمند هستیم با بدنه و اعضای خانه مطبوعات ارتباط صمیمانه‌تر و نزدیک‌تری برقرار کرده و سعی کنیم با تعامل اهداف این خانه، برنامه های مجمع نکو داشت غدیر را دنبال کنیم.

وی افزود:  دنیای کنونی عصر ارتباطات و اطلاعات است و این مجمع با همکاری رسانه‌ها می‌توانند به نوعی در جهت ارتقا سطح آگاهی مردم و جامعه، در جهت رساندن پیام غدیر و ترویج آن گام بردارند.
مجتبی محمودی مهماندوست رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز بر اهمیت همکاری رسانه‌ها در نشر این معارف و فرهنگ غدیر تأکید کرد و پیشنهاداتی برای برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و فعالیت‌های مشترک ارائه داد. همچنین، طرفین در مورد ایجاد کمپین‌های رسانه‌ای و تولید محتواهای خلاقانه برای افزایش آگاهی عمومی در این زمینه گفت‌وگو کردند.

این نشست نشان‌دهنده عزم جدی دو نهاد برای ارتقای فرهنگ غدیر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای در این راستا بود. امید است که همکاری‌های بیشتری در آینده شکل بگیرد و برنامه‌های مشترک به نحو احسن اجرا شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن