شهری

در شش ماهه اول سال رقم خورد؛

پلمب واحدهای صنفی شغل مزاحم و انبارهای ضایعات متخلف

کد خبر : 60391

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد حسن کلیدری، مدیر عامل سازمان از پلمب ۱۱۹۳ واحد صنفی دارای مزاحمت وآلایندگی شغلی و نیز انبار ضایعات در شش ماه نخست خبر داد.

وی افزود: با توجه به آلودگی و مزاحمت های متعدد و همچنین دستور مقام قضائی پیگیری در خصوص شناسایی و پلمپ واحدهای صنفی، طی شش ماهه نخست سال، تعداد ۴هزار۲۱۰ مورد مزاحمت وآلابندگی مشاغل رسیدگی و بازدید شد که منجر به صدور و ابلاغ ۲هزارو ۳۷۲ اخطار اولیه کمیسیون بند ۲۰ در شهرداری های مناطق شده که پیرو عدم توجه ۱۶۷۲ واحد صنفی به این اخطارها، رای کمیته بدوی کمیسیون به ایشان ابلاغ گردیده و نهایتا منجر به پلمب ۹۸۳ واحد صنفی متخلف شده است.

کلیدری در ادامه گفت: با توجه به فعالیت انبارهای ضایعات در سطح شهر و مشکلات ناشی از آین فعالیت ممنوعه ، در این مدت ۶۱۳ انبارضایعات شناسایی و تعداد ۲۱۰ انبار پلمب شده و بقیه موارد نیز جهت اخذ حکم قلع به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده است.

مدیر عامل سازمان در ادامه گفت: یکی از مطالبات شهروندان ساماندهی مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده است که در صورت واگذاری واحدهای مسکونی و تجاری به صاحبان مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده مطابق قانون از فعالیت آن واحد صنفی جلوگیری خواهد شد.

کلیدری در پایان گفت: از مالکان تقاضا می شود قبل از واگذاری واحد مسکونی و تجاری به افراد، جهت آگاهی از شرایط و ضوابط فعالیت صنف ، موضوع را از کارشناسان کمیسیون بند ۲۰ سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی جویا شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن