اسلاید شوشهری

شهردار منطقه یک مشهد مقدس در مراسم آغاز سال تحصیلی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه کوثر مطرح کرد:

مدرسه کانون اصلی تربیت و مدیران و معلمان راهبران اصلی توسعه و پیشرفت کشورند

کد خبر : 60253

آیین بازگشایی و آغاز سال جدید تحصیلی در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی کوثر مشهد با حضور دکتر مجید طهوریان عسگری نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد و عضو کمیته نظارتی منطقه یک، دکتر حسین عبدلله زاده شهردار منطقه یک مشهد مقدس، محمدی معاون متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۴ و محمدیان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، شهردار منطقه یک مشهد در جمع دانش آموزان شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید که همزمان با میلاد خجسته رسول اکرم و هفته دفاع مقدس و نکوداشت جان فشانی شهدای والامقام این سرزمین شهیدپرور و ایثارگر و یاد و خاطره شهیدان دانش آموز و فرهنگی است، گرامی داشت.

دکتر حسین عبدلله زاده افزود: ماموریت نخست آموزش و پرورش انتقال باورها، اعتقادات، فرهنگ و رسوم، هویت ملی و دینی و ارزش های دینی و ولایی به دانش آموزان است.

وی ادامه داد: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری نیز بر این است تا با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی و زیر ساخت های عمرانی، در تحقق این ماموریت به نظام آموزشی کشور کمک کنیم.

شهردار منطقه یک مشهد مقدس با اشاره به این که مهمترین گفتمان مدرسه بعد از آموزش، موضوع “پرورش دانش آموزان” است گفت: مدرسه کانون تحقق این ماموریت است و تمام توجه باید به این کانون اصلی نظام تعلیم و تربیت باشد تا دغدغه اولیای مدرسه کم و امکانات برای این طلایه داران، محقق شود و در این امر شهرداری کنار آموزش و پرورش خواهد بود.

وی در پایان با طرح سوالی از دانش آموزان خواست با اندیشه پردازی، شهرداری را با ارائه ایده ها و نظرات کاربردی یاری رسانند.

پرسش مهر دکتر حسین عبدلله زاده شهردار منطقه یک مشهد مقدس به شرح ذیل می باشد:

به نظر شما دانش آموزان، چه راه هایی می تواند به برقراری ارتباط موثر بین مدرسه و مدیریت شهری به عنوان پیش نیاز تحقق ثبات و توسعه پایدار در شهر باشد؟

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن