پایتخت فرهنگ اسلامی

توسط موسسه فرهنگ و هنری باران برگزار شد ؛

کارگاه مجازی “مهارت تند خوانی و یادگیری مغز محور” در استودیو باران

کد خبر : 60165

در راستای حرکت به سوی مجازی شدن آموزش فراگیر اولین کارگاه مجازی “مهارت تند خوانی و یادگیری مغز محور” در استودیو باران موسسه فرهنگی و هنری باران برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری باران، در راستای اجرای کارگاه‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی، کارگاه مجازی با عنوان ” مهارت تندخوانی و یادگیری مغزمحور” با ارائه سرکار خانم دیجور مدرس دوره های تندخوانی، تقویت حافظه و افزایش تمرکز برگزار شد.

” تندخوانی چیست؟” ، ” ارایه راه ها و تکنیک های تندخوانی”، ” تست سرعت مغز “، ” تست سرعت مطالعه”، ” ازمون استروپ و ازمون کنجکاوی” ، “راه های افزایش تمرکز و توجه”، “تکنیکهای تنفس و یوگای ذهن”و … از مهمترین سرفصلهای این کارگاه بود.

این کارگاه مجازی جهت دانشجویان ملی زاهدان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تدارک دیده شده بود. در پایان، شرکت‌کنندگان در این دوره نقطه نظرات و تجربیات خود را در خصوص نحوه اجرای دوره‌های آموزش‌های الکترونیکی به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است که شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی موسسه فرهنگی و هنری باران، ثبت‌نام در دوره‌های مذکور را از طریق دانشگاه مربوطه انجام داده بودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن