اجتماعی

توسط موسسه فرهنگی وهنری باران؛

فراخوان جذب خادم جهادگر «خادم خورشید»منتشر شد

کد خبر : 59933

فراخوان جذب خادم جهادگر غدیر«خادم خورشید»و در راستای شعار «همه خادم الرضاییم، خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» با هدف بسط خدمت و ترویج میزبانی کریمانه به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و خدمت‌رسانی در دهه آخر صفر توسط موسسه باران منتشر شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه باران، حسین فلاح مدیر موسسه فرهنگی و هنری باران گفت : اجرای این پویش در مناسبت‌های مختلف سال با شعارهای موضوعی و مناسبتی تداوم دارد و این روزها نیز همزمان با آغاز دهه پایانی ماه صفر و آغاز تشرف گسترده زائران به مشهدالرضا محوریت آن با هدف ترویج میزبانی شایسته و خدمت کریمانه به زائران امام هشتم (ع) تعیین شده است. در همین راستا عموم مردم بخصوص دانشجویان ( آقا و خانم ) می‌توانند در کنار این موسسه توفیق خدمت به زائران این دهه را داشته باشند.

وی افزود: مهم‌ترین هدف برپایی این پویش ترویج و تقویت فرهنگ میزبانی در جامعه است تا تمام مردم، به ویژه مجاوران حضرت رضا (ع) در مشهد مقدس، خود را در میزبانی از زائران ایشان، سهیم بدانند.

فلاح بیان کرد: فراهم بودن امکان ارائه هر نوع خدمت در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سبب شده این پویش با استقبال گسترده‌ای همراه شود و عاشقان امام رضا (ع) با هر توان و تخصص خود خدمات متنوعی را به عمومی جامعه هدف دریافت خدمت، ارائه کنند.

کمک نقدی، تأمین مایحتاج نیازمندان، ارائه خدمات سلامت، تسویه بدهی نیازمندان، حمل‌ونقل صلواتی زائران، اسکان زائران فاقد مکان اقامت از جمله خدماتی است که عموم مردم با اعتقاد به شعار همه خادم‌الرضاییم آن را ارائه و نام خود را در فهرست خادمان حضرت ثبت می‌کنند.

علاقه مندان برای ثبت نام جهت خادم جهادگر غدیر می‌توانند از طریق شماره تماس تماس(۰۹۰۳۵۷۹۳۳۴۵) ثبت نام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن