شهری

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تامین هشتاد درصد تجهیزات موردنیاز هنرستان های استان با جابه جایی تجهیزات بین هنرستان ها

کد خبر : 59754

جلسه هماهنگی پروژه مهر کشور با حضور وبیناری شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور، مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ها و روسای مجمع خیرین مدرسه ساز سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه که با حضور شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و رافتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی برگزار شد در خصوص طرح شهید عجمیان و مشارکت های خیرین گرانقدر گفت و گو شد.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه پس از قدردانی از مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: از ابتکارات استان خراسان رضوی در این دوره این بود که اعطای تجهیزات به هنرستان ها منوط شد به تحویل لیست تجهیزات انبارهای هنرستانی و از دل همین لیست ها ۸۰ درصد تجهیزات هنرستان های استان با جابه جایی بین مدارس تامین شد و اگر بتوانیم این کار را امسال برای مدارس هم انجام می دهیم.

شوشتری تغییر الگوی مصرف آب و برق مدارس را ضروری دانست و گفت: این اتفاق از وزارت شروع شود نتیجه بهتری می گیرد.

وی افزود: همچنین مولدسازی و تکمیل آن نیاز به پیگیری ویژه تری از سوی وزارت دارد چرا که بعد از چند دهه آموزش و پرورش توانسته خود برای بودجه خود کاری کند که خودکفا باشد و نباید آن را از دست بدهد.

وی خبر داد: بعد از ۳ سال پیگیری توانستیم طبق قانون اخذ ۳ درصد از عوارض شهرداری ها را برای آموزش و پرورش داشته باشیم که دیگر استان ها می توانند از این روش الگو بگیرند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن