شهری

معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داد؛

همایش جنگ شناختی(تحکیم باور ها) در مشهد آغاز شد

کد خبر : 59487

اولین دوره از سلسله همایش های تحکیم باورها در حوزه جنگ شناختی ویژه خانواده های کارکنان ارتش در منطقه شمال شرق کشور به میزبانی نزاجا آغاز شد.

به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام نصیرالاسلامی در آیین افتتاحیه همایش جنگ شناختی آجا که تحت عنوان «تحکیم باورها» از صبح امروز شنبه ۵ مرداد ماه به میزبانی قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا در مشهد مقدس آغاز شد، با اشاره به این که جنگ شناختی یکی از ابعاد جنگ ترکیبی است تصریح کرد؛ اهداف جنگ شناختی؛ تغییر افکار و اندیشه ها، اعتقادات و باورها، ادراک و رفتار ها و همچنین ساختار سیاسی است.

وی با تاکید بر این نکته که شرایط و نیاز امروز جامعه، ما را بر آن داشت که کارکنان و خانواده های آنان را با ابعاد مختلف جنگ نرم و جنگ شناختی آشنا کنیم افزود؛ در دنیای امروز کسانی در مقابل دشمنان، مقاوم می ایستند که باورهای مقاوم تری دارند و ما امروز این موضوع را به خوبی در مردم غزه و فلسطین مشاهده می کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که همایش جنگ شناختی به منظور ارتقای دانش شناختی کارکنان و خانواده های محترمشان و با تدبیر امیر فرماندهی محترم کل آجا از سوی معاونت جنگ نرم ارتش پیش بینی و برگزار می شود افزود؛ تا کنون بیش از ۲۷ دوره همایش جنگ شناختی ویژه فرماندهان و مسئولین یگان های عمده ارتش برگزار شده است که با تدبیر ریاست سازمان عقیدتی سیاسی آجا این همایش به حوزه خانواده ها و مسئولین مراکز فرهنگی ارتش نیز تعمیم یافت.

وی در پایان افزود؛ تا پایان سال ۱۸ دوره در سطح یگان های مختلف پیش بینی شده که ان شاء الله پس از پایان این همایش، دوره مشابه ای نیز ویژه خانواده های محترم کارکنان نیروی پدافند هوایی و نهاجا به میزبانی منطقه شمالشرق نپاجا در هفته آینده برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن