یادداشت روز

رسانه ها بگوش آقای ظریف برسانید اینجا ایران است!

کد خبر : 59402

اینجا ژاپن، کره و امریکا نیست که فعالین اقتصادی بتوانند بالاترین مقام دولتی داشته باشند و تضاد منافع به نفع خود ایجاد نکنند .

صبح مشهد- آقای ظریف که شب گذشته گفتگوی تلویزیونی داشت ،ملاک های انتخاب وزرای دولت دکتر پزشکیان را برشمرد و ازچند مورد خط قرمز نیز یاد کرد که موارد بسیار خوبی بود، اما گمان کنم یادش رفت بگوید که اینجا ژاپن، کره، امریکا و … نیست که مقامات دولتی بتوانند بین فعالیت های اقتصادی شخصی با پست و مقام دولتی فاصله ایجاد و از مقام خود برای منافع کار و کسب شخصی سوءاستفاده نکنند.

جناب ظریف یادش رفت بگوید اینجا ایران است و در ایران بسیار سابقه دارد افرادی که فعالیت اقتصادی شخصی مستقیم و یا به نام دختر و.. داشته اند بعد از ورود به دولت، قادر به ترجیح منافع عموم بر منافع شخصی خود نبوده و متاسفانه هم خود و دختر و هم کشور را گرفتار فساد کرده اند، لذا بدان جهت و به منظور جلوگیری از فسادهای گسترده درکشور ، باید ورود افراد دارای فعالیت اقتصادی شخصی مستقیم و غیرمستقیم مانند آن وزیر قدیمی دولت روحانی که خود بنگاه اقتصادی پتروشیمی داشت و این سخن او را هیچگاه صادرکنندگان فراموش نمی کنند که گفت «چون طلب جایزه های صادراتی مربوط به دولت احمدی نژاد بوده ما در دولت روحانی پرداخت نمی کنیم » به دولت آقای دکتر پزشکیان خط قرمز و ممنوع باشد .
جبهه مردمی مشهد برای همه محمد حسین روشنک

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن