شهری

طی سه ماه اول سال جاری محقق شد؛

صدور بیش از ۱۵۰ هزار مجوز بهره برداری ازغرف بازارهای سیار

کد خبر : 59179

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از صدور ۱۵۹ هزارو۷۷۰ مجوز برای فعالیت بهره برداران بازارهای سیار طی سه ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی “حسن کلیدری ” مدیرعامل سازمان اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی این سازمان تاکنون ۲۶ بازار سیار ایجاد و ۵ هزارو ۸۰۰ نفر غرفه دار در این بازار ها فعالیت می نمایند.

وی ادامه داد: در سه ماه ابتدای سال سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد برای ۵ هزارو ۸۰۰ نفر از متقاضیان، ۱۵۹ هزارو ۷۷۰ مجوز جهت فعالیت صادر کرده که این مجوزها دارای اعتبار یک ماهه بود و ۸هزار و ۴۰ نفر نیز مجوز موقت یک روزه داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد متذکر شد: در حال حاضر شهروندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران می‌توانند با ارائه مدارک معتبر از تخفیف ۵۰ درصدی برای صدور مجوز بازارهای سیار بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: متقاضیان فعالیت در بازار های سیار می توانند با مراجعه به واحد صدور مجوز سازمان و یا درگاه bazzar.mashhad.ir نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن