اسلاید شوشهری

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

راه یابی بیش از ۷۰هزار معلم در مرحله اول از نهمین دوره مسابقات قران عترت و نماز فرهنگیان

کد خبر : 58962

باقری گفت: در نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان بیش از ۷۰ هزار معلم از سراسر کشور در مرحله اول شرکت کردند که ۱۶۰ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ میکاییل باقری امروز پنج شنبه (۲۴ خرداد) در نشست خبری نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور که در محل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد، ضمن قدردانی بابت ۹ دوره میزبانی این مسابقات توسط استان خراسان رضوی، گفت: استان خراسان رضوی ایجاد و منشا تحول در فعالیت های قرآنی بوده است.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دو رویداد مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان را در این استان درپیش داریم، افزود: مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان در ۵ رشته قرائت قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام در ۳ مرحله به صورت فرآیندی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات برای فرهنگیان را پشتوانه تربیت دانش آموزان قرآن و حفاظ دانست و بیان کرد: وقتی معلمی در این خصوص مهارت داشته باشد، پشتوانه تربیت دانش آموزان قراء و حفاظ محسوب می شوند و این موجب ارتقا کیفیت سطح تلاوت کشور خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن