اسلاید شوشهری

جشنواره تابستانه گل های اطلسی ها در باغ مشهد 

کد خبر : 58948

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره ی تابستانه ی گل های اطلسی در باغ مشهد خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد، حسین مختاری اظهارداشت: این سازمان در طول سال جشنواره ها و برنامه های متنوعی را برای شهروندان شهر بهشت اجرا می کند که از آن جمله می توان به جشنواره طعم و رنگ پائیز، استقبال از بهار، نمایشگاه گل و گیاه، جشنواره گل های اطلسی و … اشاره کرد.

وی افزود: به منظور نمایش نژادها و رنگ های مختلف و چشم نواز این گل و تنوع گسترده گونه‌ گل اطلسی و به گل‌نشستن این گیاه زیبا اجرای جشنواره گل های اطلسی در دستور کاراین سازمان قرار گرفت.

مختاری ادامه داد: به همت تلاشگران و خادمان مردم در سازمان پارک ها و فضای سبز مقدمات لازم برای برگزاری جشنواره فراهم و این جشنواره اوایل تیرماه برگزار می شود.

مختاری آماده سازی بسترهای کاشت، کاشت گل های اطلسی، انتقال المان ها به باغ مشهد، کاشت گل اطلسی در المان ها و … را از اقدامات صورت گرفته تاکنون دانست و افزود: نژادهای این گونه شامل اطلسی ایرانی، اطلسی پرپر، اطلسی آویز، اطلسی گل‌درشت بوده، گفت: نژادهای ایرانی این گل از عطر و رنگ دل‌انگیزی برخوردار است.

وی ادامه داد: این جشنواره در مساحتی بالغ بر ۳ هزار متر مربع و با ۲۲۵ هزار بوته از انواع گونه های این گل برگزار شود.

شایان ذکر است: در حاشیه این جشنواره گذر خوراکی های تابستانه و ارائه انواع ابمیوه و نوشیدنی و بستنی و هندوانه و …آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن