مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه اندازی سامانه مدیریت تابلوهای تبلیغاتی در شهر مشهد، جهت ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه های صدور مجوز تابلوهای صنوف، تمدید مجوز تابلو، بازدیدهای ادواری، صدور مجوز پرده آویز و اکران های تجاری خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: جهت تسهیل در ارائه خدمت درخواست نصب تابلوی صنفی و پرده آویز به صورت غیرحضوری و امکان نظارت مکانمند بر تابلوهای تبلیغی سطح شهر این سامانه به سفارش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی طراحی و تولید شده است.
وی افزود: در فرآیند صدور و تمدید مجوز تابلوهای صنوف، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت مشخصات خود، تعداد، متن و ابعاد تابلو در مکان مورد نیاز نسبت به پرداخت اینترنتی هزینه محاسبه شده بر اساس قیمت منطقه ای اقدام نموده و مجوز سالانه در سیستم صادر می شود.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: پیش از این لازم بود کلیه شهروندان در تمامی مناطق شهری با ارائه مدارک در محل کارگزاری مربوطه حضور یافته، محاسبات توسط کارشناس انجام، پرداخت عوارض صورت پذیرفته تا گواهی صادر می شد، در صورتیکه با راه اندازی این سامانه کلیه این مراحل شهروندسپاری شده و بصورت غیر حضوری قابل انجام است و منجر به تشکیل بانک جامع اطلاعاتی از اصناف خواهد شد. بعلاوه تمدید مجوز سالانه نیز بر اساس داده های ثبتی قبلی، به راحتی قابل انجام است.