شهری

آستان قدس رضوی ۹۴۷ میلیارد ریال برای بیمارستان امام رضا مشهد هزینه کرد

کد خبر : 51269

رییس مجتمع آموزشی امام رضا گفت: پنج طرح عمرانی و بیمارستانی با هزینه کرد ۹۴۷ میلیارد ریال در بیمارستان امام رضا(ع) از موقوفات آستان قدس رضوی احداث و اکنون آماده بهره‌برداری است.

به گزارش صبح مشهد، دکتر محمود شبستری روز پنجشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: این طرحهای عمرانی بهداشتی و درمانی در مجموع در فضایی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع با ۳۲۲ میلیارد ریال هزینه عمرانی و ۷۱۵ میلیارد هزینه تجهیزاتی احداث شده است.

وی با قدردانی از نگاه حمایتی تولیت آستان قدس در راستای تکریم و بهبود خدمات به شهروندان تصریح کرد: بیمارستان امام رضا که از موقوفات آستان قدس رضوی است، به صورت قرارداد بلند مدت ۴۰ ساله در اجاره وزارت بهداشت می باشد.

شبستری گفت: بیمارستان امام رضا به عنوان بزرگترین بیمارستان کشور دارای یک هزار و ۸۳۰ تخت بیمارستانی برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران است.
وی تصریح کرد: هم اینک یک هزار و ۱۰۰ تخت این بیمارستان فعال و دارای بیمار پذیرش شده است.

به گفته وی ، ۳۰۰ استاد دانشگاه و روزانه هزار دانشجوی بالینی در مجتمع آموزشی امام رضا مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند.

رییس مجتمع آموزشی امام رضا گفت: براکی تراپی و اتاق عمل مربوطه برای درمان بیماران سرطانی، آماده شدن مرکز ناباذوری میلاد، اتاق عمل اینترنشنال، مرمت و بازسازی بخش هماتولوژی و راه اندازی بخش عفونی با هشت اتاق ایزوله از جمله طرحهای احداث شده در این بیمارستان است.

وی گفت: بیمارستان میلاد سابق اکنون تحت عنوان مرکز ناباروری در بیمارستان امام رضا با هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه و سه اتاق عمل تخصصی و با تجهیزات کامل آماده بهره برداری است که این مرکز می تواند روزانه ۱۵ زوج را پذیرش کرده و خدمات تحصصی ارایه دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن