اسلاید شوشهری

توضیح سخنگوی شورای شهر مشهد در مورد تجمع پیمانکاران

کد خبر : 54470

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در رابطه با تجمع امروز تعدادی از پیمانکاران مقابل شهرداری مشهد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش صبح مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در خصوص تجمع پیمانکاران شهرداری مشهد اظهار کرد: امروز تجمع ۴۰ نفری از پیمانکاران در میدان شهدا شکل گرفته بود. من جلسه‌ای در دفتر شهردار داشتم که هنگام تردد در این مسیر متوجه شدم و در میان آن‌ها حضور پیدا کردم. مطالب به حقی را مطالبه داشتند.

وی با بیان اینکه ما پیمانکاران زیادی در مدیریت شهری داریم که بازوان توانمند مدیریت شهری و به جرات می‌توان گفت قلب تپنده شهرداری هستند، عنوان کرد: با وجود این پیمانکاران است که شهر به این خوبی داریم و پروژه‌ها انجام می‌شود،البته کمی و کاستی وجود دارد اما اتفاقات عمرانی با حضور آن‌ها شکل می‌گیرد.

حاجی‌بگلو افزود: این پیمانکاران هزینه‌های جاری دارند، بنابراین مطالبات آن‌ها به حق است و شهرداری باید وجوه آن‌ها را پرداخت کند اما به دلیل اینکه دچار کمبود منابع هستیم شهرداری جدول زمان‌بندی ایجاد کرده تا هر ماه تزریق مالی به مناطق صورت گیرد و بعد به پیمانکاران پرداخت شود. مطالبه تیرماه پرداخت نشده که شهرداری پذیرفته و قرار است جبران کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در تجمع از آقای احمدزاده، مدیرکل مالی شهرداری مشهد درخواست کردیم و حضور پیدا کردند. چک مبلغی به عنوان ۲۰ درصد مطالبه پیمانکاران که هر ماه واریز می‌شود، صادر شده بود اما واریز آن زمان می‌برد، بنابراین پیمانکاران از فردا می‌توانند به مناطق مراجعه کنند و ۲۰ درصد مطالبه‌ای که طبق جدول زمان‌بندی شهرداری است دریافت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن