اسلاید شوشهری

رییس کل دادگستری خراسان رضوی: کلانشهر مشهد بیش از هر زمانی نیازمند امیدآفرینی است

کد خبر : 48274

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز شهر مشهد بیش از هر زمان دیگری به امیدآفرینی، نشاط، آرامش و درعین حال پویایی نیاز دارد و جوانان می توانند موتور محرکه این جریان محسوب شوند.

به گزارش صبح مشهد به به نقل از دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر مشهد افزود: باید در حوزه مربوط به امور بانوان، فرهنگ، هنر و ورزش اقدامات گسترده و ویژه ای صورت گیرد و فعالیت های مثبت در دست اقدام توسط مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد استمرار یابد.

وی بیان کرد: از نظر ما خروجی تمامی اقدامات باید به خدمت به مردم منتهی شود و در این راستا از هرگونه حرکت سازنده، جهادی و در چهارچوب موازین قانونی حمایت خواهیم کرد.
رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به حضور سالانه میلیونها زائر در مشهد، گفت: باید به عنوان میزبان طوری عمل کنیم که هر مسافر پس از ترک مشهد به یک سفیر و مبلغ خوبیهای مشهد امام رضا (ع)، تبدیل شود.

صادقی افزود: با هم افزایی بین بخشی باید به دنبال افزایش رضایتمندی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) و افزایش ماندگاری زائر در شهر مقدس مشهد باشیم.

وی اضافه کرد: وجود بارگاه نورانی رضوی ظرفیت های عظیمی با خود به همراه دارد و این هنر تک تک مسوولان به ویژه مدیریت شهری است که بتواند از این ظرفیت ها با محوریت فرهنگ رضوی در جهت ارتقای وضعیت شهر به درستی استفاده کند.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: در شرایط کنونی دشمن با تمام توان و در یک جنگ نابرابر اقتصادی، فرهنگی به دنبال ایجاد خدشه بر منظر شهر مشهد شده و این نکته ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر ما به ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات را گوشزد می کند.

به گفته وی، اداره شهر در شرایط فعلی کار سختی است، اما سختی ها و بی مهری ها نباید ما را از انجام وظیفه و ارائه صادقانه خدمت به مردم باز دارد و در این زمینه هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نخواهد بود.

صادقی با اشاره به سیاستهای استکباری دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه تمرکز بر مسائل شهر مقدس مشهد به عنوان نقطه ثقل فرهنگی و معنوی ، خاطر نشان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی برای تسهیل و تسریع خدمت رسانی به مردم، لزوم توجه همه جانبه به مسائل و مناطق مختلف شهری و حمایت از هرگونه حرکت سازنده و جهادی در چهارچوب موازین قانونی ضروری است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه افزود: نگاه راهبردی به مسائل کلان شهر مشهد ضروری است، ایجاد و اتکا به درآمدهای پایدار یکی از نکاتی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا باید از تمام ظرفیت های قانونی با هدف سرمایه‌گذاری های ایمن و سودمند به نفع مردم استفاده کرد.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی توجه به مسأله فرهنگ و اقتصاد شهر را بسیار مهم دانست و گفت: مسوولان باید زمینه های سرمایه گذاری های سالم و فعالیت های قانونمند اقتصادی را برای شهروندان فراهم کنند و در عین حال تلاش مضاعفی در زمینه بسط و ترویج فرهنگ رضوی و ارتقای شاخصهای معنوی و مذهبی در میان شهر و شهروندان صورت گیرد که در این زمینه از هیچ کمک و پشتیبانی دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن